متن آهنگ قطار از محسن چاووشی

دلت که می لرزید من با  چشام دیدن
تو زل تابستون چقدر زمستونه
هوا گرفته نبود دلم گرفت اون شب
به مادرم گفتم هنوز بارونه ... هنوز بارونه
قطار رد شدو رفت مسافرا موندن
مسافرا که برن قطار میمونه
توبرف بارونی قطار قلب منه
قلب شکسته من توبرف مدفونه
دونه به دونه غمی ریل به ریل شبم
غم توی خونه من هر شبومهمونه
 بگو
شب  بخوابه من بیدارم
من  شبو زنده نگه می دارم
بگو شب بخوابه من بیدارم
من شبو زنده نگه می دارم
یه شب که سردم بود به مادرم گفتم
هوا که سرد میشه یاد تو میفتم
طفلی دلش لرزید دلش دوباره شکست
تو زل تابستون توکوچه برف نشست
مسافرا شعرن تو برف وبارونی
قطار قلب منه چشمتوپنجره هاش
پنجره ها بستن مسافرا خستن
ببار تا دم صبح به فکر هیچی نباش
دونه به دونه غمی غصه به غصه شبم
کاشکی یه روز صبح شه کاش فقط ای کاش
 بگو
شب  بخوابه من بیدارم
من  شبو زنده نگه می دارم
بگو شب بخوابه من بیدارم
من شبو زنده نگه می دارم



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت21:10---23 مهر 1392
تمن عاشق این آهنگم


پاسخ: منم عاشقشم! :)


هانیه
ساعت22:29---16 ارديبهشت 1392
سلام نگین جون وبت واقعاواقعنی فوق العادست مخصوصامتن آهنگایی که گذاشتی عالیه.به منم سربزن منتظرتم

شاه توت...
ساعت15:53---13 ارديبهشت 1392
سلااااااام!!!!!!!!
وای که چقدر این آهنگو دوست دارم....


roshanak
ساعت15:43---6 ارديبهشت 1392
خاطره انگيز...به ياد موندني...دوست داشتني...زيبا...غم انگيز...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | 19:2 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.